Toista viikkoa on nyt mennyt kun vaihdettiin koirien "nappula"ruuat raakaan lihaan ja riisiin. Pennyn silmät eivät enään rähmi ja tyttömäiset linjatkin ovat tulleet takaisin. Osmo lopetti itsensä raapimisen ja ihokin näyttää nyt hyvältä. Rane näyttää edelleen komealta pojalta :=)
Ihan kaikkea nappulan syöntiä ei ole lopetettu. Anne meidän aamuvirkku herättää joka aamu koiralauman tarjoamalla kourallisen nappuloita aamupalaksi. Onneksi vielä itse saan kahvia ja muuta hyvää aamupalaksi.
Eilen oli kylässä Äitini sekä veljeni Mika ja hänen avopuolisonsa Mia ja hänen kaksi 8v ja 9v pojat.Pulu oli myös tullut minua katsomaan joten Ruukinkadulla oli vilskettä ja vipinää. Sen verran vanhaksi olen jo elänyt että oman ja muiden hermoja säästämiseksi koirat saivat viettää keskenään laatuaikaa työhuoneessa.
Ilta menikin sitten treeneissä missä muuallakaan :=) Pulu on jotenkin syttynyt agilityyn uudestaan, se käy kuumana kuin hellankoukku. Täytyy olla tarkkana tuon ipanan kanssa ettei opi mitään hölmöjä juttuja.
Penny tuo "laiheliini" menee treeneissä kuin ajatus, toivottavasti joskus niin kävisi myös kisoissa.
Rane ruukinkadun kovin jätkä, paineli taas menemään Annen kanssa. Midi3 olkaa varuillanne kun tuo kaksikko tulee kolmosiin.. Sitten tuo Osmo, miksi minua alkaa heti hymyilyttää kun ajattelenkin tuota koiraa?
Osmoon sopii seuraava lause kuin... " antakaa määkin haukun!!! Määkin olen treeneissä". toisaalta täytyy olla onnellinen että koira on noin innostunut asiasta ja olen vähän ymmärtänyt Annen jutuista että saisin kisata Osmon kanssa talvella, saas nähdä riittääkö enään oma nopeus...
Lauantaina koko ROPP-lauma on taas edustettuna Purinalla ja Sunnuntaina mennään Parsoneiden rotumestaruuksista kisaamaan Vantaalle.
torstai, 27. syyskuu 2007








Kommentit